EMS. Live. Fly

Your body will be around a lot longer than that expensive handbag. Invest in yourself.

 Proefles
Een complete workout in 20 minuten om je lichaam strak, fit en gezond te houden

EMS revolutie in de fitnesswereld

In slechts 2 x 20 minuten per week draagt EMS-fitnessen bij aan een actieve en gezondheids bewuste lifestyle. Het biedt een geweldige kans voor degene die vertrouwd willen raken met een nieuwe, originele, snelle en effectieve manier van trainen. Het is een uitstekende aanvulling op de tradiotionele vormen van lichaamsbeweging, verbeterd en zorgt voor sterkere spiermassa. 

In slechts 2 x 20 minuten per week kun je je uithoudingsvermogen verbeteren en je mentale en fysieke fitheid versterken. 

Proefles
20 minuten = 3 uur 

Wat is EMS


Een zeer effectieve trainingsmethode om in een korte tijd 350 spieren bipolair samen te laten trekken. 
Tijdens een EMS training wordt er gelijktijdig meer dan 90% van uw spiervezels gestimuleerd. 
Tijdens een gewone fitness sessie is dit slechts 30%! 
Bovendien worden ook de dieperliggende (en méést verwaarloosde) spieren getraind.



Door middel van 20 e-pads verspreid in een vest, broek en armgordels krijg u in slechts 20 minuten tijd een volledige work-out.
De e-pads versturen verschillende impulsen naar uw spieren, vetlaag, bindweefsels & huid.




20 minuten EMS fitness op maximale kracht met oefeningen = 3 uur tradiotionele fitness



Proefles
who we are

Hoe werkt een EMS training

Voordat de training begint wordt de speciale onderkleding aangetrokken. 
De onderkleding wordt natgemaakt met water. 
Hierna wordt het EMS kostuum aangetrokken. 
Als het kostuum goed zit, wordt het vest en de broek aan het basisstation aangesloten. Let the fun begin! 

De training kan zowel liggend, zittend of met oefeningen voor alle niveau’s worden gegeven. 

top 10

Voordelen EMS

1. Snelle training
2. Sterkere spiermassa
3. Vetverbranding
4. Alle spiergroepen tegelijkertijd trainen
5. Effectief tegen cellulite
6. Spier en sportspecifieke training
7. Verminderd rugklachten
8. Persoonlijke training
9. Geschikt voor alle leeftijden en trainingsniveau’s
10. Beschermt gewrichten

contra indicaties

Voor wie is het niet?

Een EMS training met de E-FIT werkt met een impuls intensiteit binnen het micro-Ampere (mA) bereik. Deze intensiteit is volledig veilig voor het menselijk lichaam​. Er zijn echter een aantal aandoeningen en omstandigheden waarbij het trainen met de E-FIT afgeraden of alleen is toegestaan na goedkeuring van een arts of behandelaar.

Het gaat om de volgende aandoeningen/omstandigheden:
• Epilepsie
• Pacemaker
• Acute virale of bacteriële infectie
• Open wonden
• Zwangerschap
• Sterke onregelmatigheden in de bloeddoorstroming
• Darmwand hernia of liesbreuk
• Tuberculose
• Tumoren
• Arteriosclerose in een vergevorderd stadium, onregelmatigheden in de vaatdoorbloeding
• Zware neurologische aandoeningen
• Diabetes Mellitus
• Hemofilie